آهویی که می نویسد

ریما به معنی آهوی سپید است.ریما در لغت کنایه از آدم قوی است.

آهویی که می نویسد

ریما به معنی آهوی سپید است.ریما در لغت کنایه از آدم قوی است.

هشت_ سوت و کور

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۴۲ ب.ظ

سلام 

اینروزها صحنه هایی از کرمانشاه و عواقب زلزله میدیدم که هر انسانی رو لال میکرد. خدا بهشون صبر بده 

آش دندونی  و شله زرد شهادت امام حسن(ع) پختم . حالا فکر نکنید یه دیگ هیئتی شله زرد بارگذاشتم! در حد سه تا همسایه مجاور و خواهرم و خاله همسر کفاف داد. 

این چند وقت توی یه حالت الاکلنگی بودم، یه روز رژیم یه روز چیپس و شیرینی و فست فود و ... . نمیدونم چرا اینطوری شدم، قبلا که غذاهای سالم میخوردم ذائقه ام برگشته بود اصلا میلم به فست فود و نوشابه و چیپس نبود، دوباره باید سم زدایی کنم، انگار تا وقتی سم اون غذاها تو بدن باشه به سمتش ترغیب میشی. تو هفته گذشته نیم کیلو کم کردم. 

همسرم رفته ماموریت و یک هفته نخواهد بود، خونه بطرز عجیبی خالی شده و دلم گرفته، حوصله نوشتن هم ندارم. دلم برای پسرک کبابه، دیشب هی منو نگاه میکرد هی سرش رو برمیگردوند اونور بالش خالی باباش رو نگاه میکرد، دوباره منو با تعجب نگاه میکرد و بعد برمیگشت اونطرفش رو نگاه میکرد به این امید که شاید باباش اومده باشه. تشک ش رو بین خودمون میذاریم که وقتی بیدار میشه هر دو بهش دسترسی داشته باشیم واسه همین عادت کرده حضور هردومون رو چک کنه و بعد بخوابه. خلاصه دیشب فیلم هندی داشتیم. آخرش رفتم سر جای باباش خوابیدم مثل اون بوسش کردم و بغلش کردم خوابش برد. شایدم خسته شد و خوابش برد! 

انشالله حالتون خوب باشه، منم حوصله ام بهتر شد میام مینویسم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۸

نظرات  (۵)

سلام علیکم
خدا حفظش کنه
من نیستم محمدامین زنگ میزنه میگه دلم تنگ شده با بغض میگه
بعد میگه دلم سوزیده (لبخند)
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام 
وقتتون بخیر 
ای جانم پسرک شیرین زبون، خدا حفظش کنه، شادی و موفقیتش رو ببینید 
پسرها بازی کردن با بایاشون رو دوست دارن 
انشالله که همیشه سلامت باشین سایه تون رو سر خانواده محترم و آقا محمدامین باشه
ممنونم از دعای خیرتون
برای شما هم همینطور انشالله
۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۶:۰۴ مارال و آلنی
خدا صبر بده واقعا خیلی سخته براشون. 
قبول باشه ندرت عزیزم‌. 
آخه اصلا نمیدونم چرا اینا اینقدر خوشمزه هستن که😀 ولی خب هستن دیگه من فقط سعی میکنم مقدارشون رو کم کنم حذفشون نمیکنم😉 
به سلامت برگردن ایشالا. وای وای چه پسری😍😘😘 
ایشالا که همیشه حوصله ات عالی باشه😊
پاسخ:
ممنونم عزیزم
💋💋❤❤
لطف داری
ریمااا جان من با اینکه زایمانم‌طبیعی بود شکمم جلوتر از خودمه نمسدونم چطوری لاغر کنمممم
پاسخ:
چند کیلو اضافه کرده بودی؟ 
نگران نباش، کم میشه، دکتر تغذیه برو که راهنماییت کنه هم شیردهیت دچار مشکل نشه هم وزنت کم شه
چرا رمزی نوشتی ،
۲۰ کیلو اضافه کردم از ۵۸ به ۷۸ من تا اخر ماه نهم ویار داشتم و‌معده ام لحظه ای نمیتونست خال بمونه
پاسخ:
رمز رو تو وبلاگت کامنت گذاشتم عزیزم
چقدر وزن قبل بارداریت خوب بود، خوشبحالت. مطمینم بازم بهش میرسی
نوش جونت که خوردی، مهم اینه که یه بچه سالم و سرحال داری که خدا حفظش کنه و چشم بد ازش دور باشه
۰۶ دی ۹۷ ، ۱۸:۱۹ گمـــــــشده :)

گفتین ولی من نخوندم. یه مدتی وب نویسی رو و وب خوانی نمی کردم.

راستی چه حیف که مطالب قبلی رو حذف کردین

:|

پاسخ:
سلام آشنا جان
بله . گفته بودم. احتمالا تو مدتی بوده که نبودی 
کار خوبی کردی اینستا رو حذف کردی. خبر خاصی نیست. پیجهای مفیدش کمه
مطالب قبلی رو حذف نکردم، آرشیو هست. 
مرسی که هستی و میخونی 🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">