آهویی که می نویسد

ریما به معنی آهوی سپید است.ریما در لغت کنایه از آدم قوی است.

آهویی که می نویسد

ریما به معنی آهوی سپید است.ریما در لغت کنایه از آدم قوی است.

هجده- هفته نو، ماه نو، سال نو، حال نو

شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۳۴ ق.ظ

سلام به روی ماه تک تکتون که به اینجا سر میزنین 

دلم براتون خیلی تنگ شده بود. با اینکه نمیدونم کی هستی و با چه حسی این نوشته رو میخونی، امیدوارم حالت خوب باشه و سرِ ذوق باشی. 

مدت زیادی هست که ننوشتم اما امروز دیگه خیلی خاص هست. اولین روز ماه بیفته اولین روز هفته. صبح زود از خواب بیدار شی، دیگه دلیلی واسه پشت گوش انداختن و تعلل برنامه ها نمیمونه. چیز دیگه ای که این هفته رو جالبتر هم میکنه فرداست که دومین روز هفته مصادف میشه با دومین روز از دومین ماهِ سال. انشالله که خوش یمن و پربرکت باشه براتون . 

اگه بخوام بطور خلاصه فروردین رو جمع بندی کنم : 

1- وزن کم کردم (چرا من همش در رژیمم؟ چون تا خودمو ول میکنم وزنی که کم کردم دوباره جبران میشه)

2- کتاب خوندم (هفت تا- در مجموع 1733 صفحه)

3- پیاده روی کردم، ورزش رفتم، غذای سالم خوردیم 

4- آخرهفته های متنوع ساختیم، از خوشگلیهای بهار استفاده کردیم رفتیم طبیعتگردی، عکس خانوادگی خندون گرفتیم که تو روزهای سخت بهش نگاه کنیم انرژی بگیریم

5- هزینه هام رو مدیریت کردم و غیرضروریها رو حذف کردم، در عوض برای اولویت دارها خرج کردم

6- زمانهای تلویزیون، اینترنت، تلفن رو به حداقل رسوندم و در حد ارتباط با آدمهای ارزشمند زندگیم ازشون استفاده کردم

7- یادداشت نویسی روزانه انجام دادم و اغلب برای فردام برنامه ریزی کردم

8- تعداد روزهای خوشحال بیشتری داشتم و روزهایی که موضوعی عصبیم میکرد با خودم میجنگیدم که روزم رو با ناراحتی از دست ندم (همیشه هم موفق نبودم مثلا یک روز عصبانیت و ناراحتیم رو به حال خودش گذاشتم و روزمو کلا داغون کرد)


بعنوان یه مادر که بچه کوچک داره از صبح تا شب با دغدغه ی خوردن/نخوردن، خرابکاری کردن/نکردن، خوابیدن/نخوابیدن، خوب بودن/نبودن بچه دست و پنچه نرم میکنم، سعی میکنم ازش لذت ببرم و علیرغم سختیهاش، خدا رو بخاطرش شاکرم. 


شما هم اگه مایل بودین منو آپدیت کنید تو اینمدت که ازتون بیخبر بودم چه اتفاقهایی افتاده و چه کارهایی کردین؟ 


درآخر هم براتون از خدای مهربون، خیر و سلامتی و برکت و موفقیت آرزو میکنم. الهی که هر روز صبح با طلوع خورشید، نور امید به دلتون بتابه و پرانرژی تر از روزقبل باشید. الهی که همه دعاها و آرزوهاتون به خیر برآورده و محقق شه و بیاین با خوشجالی برام تعریف کنین به هرچیزی که میخواستین رسیدین.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۱

نظرات  (۶)

سلام
شما در برنامه ریزی و اجرا الگو هستید برای من
پاسخ:
سلام 
چه پیام امیدبخشی ، خوشحال شدم . 
مطمئنم مطمئنم شما هم آدم برنامه ریزی هستین، بدون برنامه نمیشه اونهمه کاری که شما انجام میدید رو پیش برد
اگه میدونستم امید بخش هست زودتر میگفتم
پشتکار شما در این امور واقعا برام جالبه
پاسخ:
ممنونم از محبتتون 🌹
من هیچی همون فرمون 35 سال گذشته دارم پیش میرم بدون هییییچ تغییری:))
پاسخ:
مضراب، همسن خواهرمی 😙😙
بهترینها روزیت باشه و مسیرت بیخطر دوست من 
چه خوب که دوباره نوشتین، خیلی خوشحال شدم ستاره تونو روشن دیدم :)
ان شاءالله تا آخر 97 همین طور با برنامه و موفق جلو برین :) 
پاسخ:
سلام گلاویژ عزیز
من هم خوشحال شدم پیام پرمهرت رو دیدم
ممنونم از دعای خوبی که برام کردی مهربون 💋
سلام بر ریما بانوی عزیز دل ما هم تنگ شده بود بود😍 به به مبارکه منم همش دارم اضافه میکنم فعلا تا کی به اون نقطه ایستایی برسم و دوباره برگردم رو نمیدونم😂😂کتابهای خوب رو معرفی کن عزیزم بهمون شاید ما هم به راه راست هدایت بشیم 🙈 چهار و شش واقعا عالیه ولی من شش رو خیلی موفق نیستم البته رو به بهبود هست با یه شیب خیلی ملایم😂 

پاسخ:
سلام به روی ماهت دوست بامعرفتم
قربون دلت برم که تنگ شده بود 
تو فکرش هستم یه پست در مورد کتابها بذارم و توضیح بدم
همون شیب ملایم رو به بهبود هم خوبه . بعد از مدتی میبینی کلی نتیجه داده 

سلام ریما ، سال نو مبارک ، راجع به رژیم دکتر میرین یا  با دانش خودت رژیم میگیری؟!
پاسخ:
سلام عزیزم
قبلا دکترهای مختلفی رو رفتم و الان دیگه خودم اوستا شدم
اپلیکیشن کرفس یا کالری ۲ رو از کافه بازار نصب کن من با همینا انجام میدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">