آهویی که می نویسد

ریما به معنی آهوی سپید است.ریما در لغت کنایه از آدم قوی است.

آهویی که می نویسد

ریما به معنی آهوی سپید است.ریما در لغت کنایه از آدم قوی است.

چهارده-

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹ ب.ظ

سلام

امروز دهمین روز از دهمین ماه بود . ۱۰/۱۰  زیبا و دوستداشتنی. اصلا با اینکه حرفم نمیومد اومدم که همینو بگم و برم

از این به بعد تصمیم دارم رمزدار بنویسم، نمیدونم کیا هنوز به اینجا سرمیزنن و مایل هستن نوشته هام رو بخونن واسه همین رمز رو نفرستادم، اگه خواستین بگین براتون بفرستم

این ۱۰/۱۰ واسه شما چطور گذشت؟

واسه من بدو بدوهای افزایش راندمان سال شروع شده. شما هم اینطوری هستین؟ 

از طرفی سال میلادی هم فردا شروع میشه و فرصت خوبیه واسه شروع کردن و تغییرهای مدنظر. براتون آرزوی موفقیت دارم

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۶/۱۰/۱۰

نظرات  (۹)

من من. من رمز می خوام:))
پاسخ:
چطوری برات بفرستم؟ 
وارد وبلاگت که میشم هیچی نیست 
منم میخونم‌
من از اول اذر شروع به تغییر کردم فقط تو یکیش موافق بودم و یکی از مهماش تغییر وزنه که اراده ندارم در ضمن دخترم هم لاغره و‌میترسم شیرم اسیب ببینه شهرمون هم دکتر تغذیه ی خوب نداره 
امروزم همش به خواب گذشت و یبوست دخترم که دلم واسش کباب شد ، منم هی عر روز میخام تلگرامم را پاک کنم اما دووم نمیارم البته گوشی دست گرفتنم کمتر شده بیشتر هم تو قسمت هایی که به کارم میاد ، یادم باشه اینستا ریما یه پیجی بهت معرفی کنم واسه غذاهای کمکی به نینیکه جااالبه
پاسخ:
رمز رو به وبلاگت فرستادم عزیزم
چقدر خوب که با وجود نوزاد داشتن به فکر خودت هم هستی و تلاش میکنی بهتر باشی
ما وقتی از خودمون راضی باشیم، برای بچه هامون هم مادر بهتری خواهیم بود 
بنظرم هله هوله غیر مفید رو حذف کن، صدمه ای به شیردهی نمیزنه، شاید به کاعش وزنت هم کمک کنه، اگه هواتون مناسبه با بچه برو پیاده روی، اینجا که آلوده است بچه ام تو خونه زندونی شده
مرسی از معرفیت. پسرک من هم از چند وقت دیگه غذای کمکی خور میشه. پشت کارت واکسن بچه رو دیدی نمودار غذاهایی که تو ماههای مختلف میتونه بخوره رو کشیده؟ 
۱۱ دی ۹۶ ، ۰۹:۱۶ مارال آلنی
سال نو میلادی مبارک باشه😀 چه تاریخی بوده اصلا دقت نکردم بهش. ریما من در عین اینکه دارم تلاش میکنم تو یه زمینه های که قول داده بودم امسال حتما بهتر باشم و شروع نکردم وقت بزارم از طرف دیگه دیدن یه سری تغییرات و کارهایی که کردم حسابی برام لذت بخش امسال حس میکنم از نظر درونی به صلح رسیدم با خودم یه بار مفصل باید باهات حرف بزنم 😊 من من کله گنده سر میزنم همیشه به اینجا😂😂😂 رمزت رو هم عاشقشم😋😋
پاسخ:
سال نوی شما هم مبارک 
مارال فکر کن اگه فرصت مطالعاتی بری اینروزا جزء تعطیلاتت حساب میشه و کلی عکس از جشن تو خیابون و نورپردازیهاش میگیری 😍😍😍 
هنوز تو تاریخای روند امسال ۸/۸ یه چیز دیگه بود ❤❤ 
جدی میگی؟ چطوری با خودت به صلح رسیدی؟ آره حتما بهم بگو 
قربونت برم 
منم میخونمت
پاسخ:
خوشحالم که هستی غزال جون
تو قسمت تماس با من وبلاگت برات فرستادم. اگه نیومده، کامنت گذاری پست آخرت رو فعال کن برات کامنت خصوصی بذارم
سلام ریماجوون منم رمز لطفا:))
پاسخ:
سلام طلا جون
براتون فرستادم
سلام ریما
نمیدونم امکانش هس که برام رمز رو ایمیل کنی؟! منم دوس دارم بخونمت
چقدر حرف خوبی زدی توی یکی از کامنت ها
 من کلی تر بخوام بگم اگه ما از زندگی مون راضی باشیم در نهایت فرزند، همسر ، دوست ، مادر، همکار و ... خوبی برای اطرافیانمون هستیم به نظرم.
پاسخ:
سلام شیرین جان
براتون ایمیل کردم
ممنونم از لطفت عزیزم
منم  از ویلاگ مارال جان باهاتون اشنا شدم و با کمال افتخار میخونم . اگر رضایت دارید مجوز بدید از مارال جان  تودایرکت اینستا رمز رو بگیرم . البته تو اینستا همون اسم وفامیلم  که توایمیلم هست با 5757 بهش اضافه بشه هستم  اگر اینستا هم بهم افتخار اشنایی بدید خوش-حال میشم
پاسخ:
ممنونم مهری جان
خوش اومدین
براتون ایمیل کردم
ریما جان من دسترسی به وبلاگم ندارم  پرشین بلاگ خورده وبلاگ منو. چه جوری میتونم رمز داشته باشم؟
پاسخ:
آدرس ایمیلت رو برام بذار غزال جان
سلام
کی گذشت ؟؟!!! (لبخند)
مدتی بود وبلاگ کمتر میومدم
کلا سبک نوشتاری رو تغییر دادید (لبخند)
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام 
خیلی زود گذشت
جای خالیتون مشخص بود. چه خوب که برگشتین 
چه تغییری کرده؟ مشتاقم بدونم 
ممنون از دعای خیرتون
برای شما هم همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">